kakor och sånt.

< vissa dagar tänker, känner och tycker jag väldigt mycket. Idag är en sån dag. idag har jag för första gången på länge börjat tänka framtid, drömmar och vad jag faktiskt vill. detta resulterade i att jag sökt in till 5 olika högskoleprogram i hopp om att betygen ska räcka. för visst är det såhär (ni som slutat gymnasiet), att nu när man faktiskt inser att man kan bli precis VAD man vill som man drabbas av någon slags ångest. man kan säga att jag får ett helt kakfat men bara får välja en kaka, HUR svårt är inte det då? och sen vet man ju inte om man kommer kunna smälta kakan eller om den kommer ge en magsjuka eller blablabla, nog om kakor.
Jag tror iallfall att detta fenomen är väldigt vanligt bland dom som är unga och fundersamma som jag, man vet helt enkelt inte hundra vad man ska göra av resten av ens liv. och vet ni vad som är så bra? det behöver man inte veta, det går alltid att ångra sig och med tanke på hur många olika kakor det finns att välja mellan så behöver man inte oroa sig för om det finns den perfekta kakan. alltid löser sig, som jag alltid säger. lite tanker om livet och kakor bara. puss >
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: