snurriga tankar

Många tankar som snurrar nu när skolan egentligen skulle börjat, vad ska ja göra nu? är det såhär resten av livet kommer se ut? när kommer den där helomvändningen jag hoppats på? 
Kan nog nästan säga att jag är avundsjuk på alla som börjar skolan igen, köpa nya pennor, väskor och göra sig fin för sin första dag. Själv började jag med att stirra upp i taket och tänka. "jaha, nudå?". Men inte ska man deppa ihop sig över att känna oro för framtiden, för de mesta löser ju sig eller hur? Jag vet iallfall att jag har fantastiska vänner, familj och pojkvän så så illa kan det ju inte gå. Tänker iallafall göra ett försök till att ta upp mitt fotointresse igen och nya intresse för inredning och kläder och sen kommer det självklart också bli en heldel hästsnack för det kan ja inte låta bli att skriva om. puss på er

 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: