webbkamerabild igen.. yeppyepp



bara skinka jappjapp, prima skinka jappjapp.
nej men som ni märker så fotar ja inte så mycket längre, vet inte riktigt varför men jag vet att det är time to change, inte bara att jag ska fota mer, jag ska också börja ta mer hand om mig själv, inte käka lika mycket godis och skit som bara gör en fet, jag ska också försöka börja träna mer, kanske inte något intensivt men lite iallfall! skadar ju aldrig bränna av lite så att säga!
har iallfall har släktkalas ikväll för min käre broder, mycket trevligt, dock massor med kakor och tårtor så det känns som om jag inte behöver äta på en evighet. meeeen nu ska jag i allafall ta tag i livet och faktiskt plugga, har massor med prov och inlämningar denna veckan så det är bara o börja.
chingchong!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: