delar min säng med boken ikväll.



OH HEJ, vad man alltid är så himla seriös. det är en sak jag verkligen har svårt för, även att jag är själv tycker jag det är schvein svårt så därför får ni vänja er vid oserösa bilder. yes nu vet ni det, aja anyway som man säger ridit lektion idag på lillablåhästen, gick bra lite tufft i början bara men sen släppte hon och blev riktigt fint. alla red också barbacka idag inte bara jag, heja maria och hennes grymma idé!
nu ska jag göra ltie tråkigare saker som att plugga till ett samhällsprov som jag har idag, sen lägga in lite nytt och fräsht i mobilen, gött va? ja jag va hyfsat ironiskt när jag skrev att de va gött, för gött det är det när det är gött och detta är inte gött.
possbaj




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: