This is what I'm made of - finne mitt i pannan..


tjenare tänker säkert ni, varför har tjejen målat en kichty fläck mitt i pannan? det mina damer och herrar ska jag berätta att det är ingen indisk kichtyfläck utan det är en himla finne.. hur sjutton kan man få en finne mitt i pannan mellan ögonbrynen? förstår inte logiken, min hy är INTE fet där?
Anyway. enogh talk about the finne. haft mysigaste dagen på länge.. Började dagen med att följa med pappa till jobbet och äta frukost tillsammans (detta händer aldrig) så därför va det så himla mysigt, sen höjs mysnivån ännu ett snäpp med att kolla på Lucia i skolan, alltså scheisse jag ÄLSKAR lucia med stora bokstäver! Så himlans mysigt och hela stämningen, musiken och alla fina människor som ställer upp att göra detta är helt fantastiskt! Haft många tankar going around my head today also, en hel del förändringar ska ske, tror verkligen detta kommer få både mig och mina medmänniskor att må bättre! menmen enough writing.. hatar sånna där romaner till text så skriver jag det själv? jappjapp sånt är livet!
NU ska jag plugga och dricka te och bara mysa. puss♥

Postat av: Hanna

Sv: jag får säga detsamma och boka för detta.

men efter som jag inte är lika cool som du blir det. K R A M

2011-12-13 @ 22:24:34
URL: http://hannaarosen.blogg.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: