jag måste ha varit någon annan..innan jag kände dig.


ja julen är magisk som snubben från elgiganten säger, helt sjukt vad ja älskar snö så himla mysigt och ljust och peppande! vaknade i morse lite sådär halvpepp på livet men så kollar men ut genom fönstret och inser att åh vad vacker världen är!
och det är inte slut än, finaste underbaraste vackraste blåhästen gick som en klocka idag, blir inte annat än mer och mer förvånad över hur duktig hästen är, så himla roligt att ha följt henne från som maria säger den fula ankungen till en vacker svan, så ah hon gjorde min kväll.
en sanning om mig själv också nu när vi ändå skriver en roman:
  • Jag är sjukt mycket emot djurplågeri och djurförsök överlag. detta är något jag i framtiden vill vara med och försöka att förhinra eller iallafall minska i Sverige. Älskar djur och med detta ALLA djur.

Godnatt fina läsare.





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: