Godermorgon i denna staad, eder önskar vi, eder önskar vi...osv.

juste inte lucia idag, menmen tycker ändå om den låten så jag ba c to the a to the r to the e.
haft en ah relativit konstig morgon, stressade gärnet till bussen och när jag väl kom till skolan så insåg jag att jag var en hel timme för tidigt, i was like FML. menmen bara o ta en tupplur på närmsta bord. ohja first class.
anway.. oj insåg precis att jag skriver anyway sisådär hela tiden, säger anyway hela tiden också.. anyway okej nu ska jag sluta.
IALLAFALL har NO nu med svenniboi och tror han efter ett halvår kan mitt namn nu, eller ah there is hoping iallafall, idag är det på tal om inget julmat i skolan! nomnom älskar allt med julen, skinkan, janssonsfrestelse, köttbullar korv och allt det där andra.
nu vet ni alla vad jag gillar mest på julbordet om ni får för er att bjuda mig på det.
puss allihopa ha det fint och ni som går på per brahe ät mat idag för den går att äta.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: