verkligheten kom ifatt mig.

 
 
kollade igenom gamla bilder och insåg en sak... jag saknar att ha stallet som mitt andra hem. jag saknar att åka upp till stallet fler än 1 gång i veckan och veta att det finns någon där uppe som väntar på att bli hämtad i hagen och sedan tagen ut på en härlig ridtur i skogen. jag saknar verkligen det.
Tiden då jag red Blue var så otroligt nyttigt och bra för mig. för jag tror på det där med att djur gör en gott i själen. för under den tiden så var allt så enkelt, skolan gick lättare och jag blev aldrig så rastlös som jag så himla lätt blir nu.
Därför går tankarna att efter studenten ta ett hästår. ett år då jag provar på att hyra och ta hand om en egen häst, detta självklart i paralell med jobb. men ändå. att få prova på att ha en häst helt på egen hand. DET saknar och längtar jag så himla mycket till.
nåja, nog om detta. kommer ladda upp massa balbilder inom en snar framtid på världens finaste vänner och par.
puss




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: