Sale.

 
 
Dessa vackra skapelser måste jag tyvärr sälja pga för små.
Storlek 39.
Nypris 699. Mitt pris 400.

Postat av: Tracy

Jag är intresserad av att köpa dom ifall du inte redan sålt dom! (:

Svar: ååh vad glad jag blir! nej dem är fortfarande kvar!!
Elin Olofsson

2012-10-21 @ 19:11:13
URL: http://tracykintu.blogg.se
Postat av: Tracy

Fan vad grymt! Det är så att jag har stl. 40 och känner att det är väl lungt med en storlek mindre, kanske.. Hur var det för dig? Vilken storlek har du? Jag känner mig jättesugen på skorna och det skulle vara jättebra ifall jag visste vilken butik det var så jag kan prova 39:orna där och sedan se hur jag känner!

Svar: ska jag vara ärlig så vet jag inte.. jag har i vanliga fall 39 men dessa var för små.. så om du har 40 så tror jag inte de passar :/eftersom de är från modekungen.se så tror jag inte det finns i någon butik. me har du någon annan du känner som du tror skulle vara intresserad? :)
Elin Olofsson

2012-10-22 @ 12:40:58
Postat av: Tracy

åh vad synd! :( Ja jag kan tipsa mina vänner :)

2012-10-27 @ 17:22:23
URL: http://tracykintu.blogg.se



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: