I've thought about this day so much and thought of so many things I've wanted to say but now, now I can only look at you like the pictures I spend hours staring at.

 
 
Fem sanningen om mig.
  • Jag är jätte mörkrädd, klarar inte av att gå ute själv när det är för mörkt. inbillar mig massa våldtäcksmän och mördare då.
  • Jag kan inte sova med strumpor på, gillar att ha mina fossingar nakna när det är sovdags!
  • Jag älskar att tvätta hästar, finns nog inte många saker som är så roligt. Det där med att skumma och bli blöt och allt där emellan. underbart!!
  • Jag tycker inte det är äckligt med finnar, mer tvärtom. kul att klämma dem. är inte ofta jag får stora finnar. alla små dör innan de hinner växa upp.
  • Jag äälskar verkligen att åka långa turer i bilar, brukar åka extra omvägar med markus när han skjutsar hem mig bara för det är så himla mysigt.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: