Jag har lärt mig att längtan är bättre än att ha för man saknar inte sådant som man har.


livet på en pinne, fikat med familjen spelat lite yatsy och levt.

lite + grejer med livet;
◊ doftljus - livets bästa uppfinning både mysigt och luktar gott!
◊ Marabou apelsin krokant - godaste maraboun!
◊ Te - nom nom...
◊ snart lov och Göteborg med fin vän!
◊ att jag älskar livet!
◊ .. och alla fina människor som gör det värt att leva!
◊ att jag använder ! hela tiden!
◊ blue star catcher och hennes galna påhitt!
◊ IMPULSsaker - bäääääääääääästa!
◊ långa listor!
◊ att jag ska debattera imon och är aspepp!
◊ HEJDÅ.

Postat av: Clara

ååååååååååååååååååh Lasseeeeeeeeee <3<3<3

2012-02-02 @ 22:05:58
URL: http://fenomeena.blogspot.com



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: