I'm finished making sense, done pleading ignorance, that whole defense.



yes, sämsta uppdateringen hela helgen men jag har verkligen haft fullt upp, sen igår när jag väl hann blogga så ville inte blogg.se samarbeta alls, först funkade det inte alls sen ville den inte ladda upp några bilder och jag hatar (medstorabokstäver) att blogga utan bilder.
men ah, vaknade svinsent idag, inte sovit ut på flera dagar, eller förresten kanske inte ens på hela veckan så jag gjorde mig själv den förtjänsten och sov. helgen har tillbrigats med mina fina vänner, jag har vält gran, knytit upp gran, ätit pannacotte och tacos halv 4 på natten, shoppat, fikat ute, ätit ute, myst, kollat på film, ätit middag med släkten, lyssnat en sjuk massa musik.
yes nu vet ni det, nu ska jag plugga, alltid sista dagen osv. menmen.

Postat av: Rebecca Nilsson

Hej! Jag har dagens blogg och skulle va superkul om du var med:)

http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/january/sondag-dagens-blogg.html#comment

2012-01-08 @ 17:33:51
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: