I read somewhere… how important it is in life not necessarily to be strong… but to feel strong.

make an avatar
seriös rubrik och mindre seriös GIF, hihi. sista lektionen nu iallafall älskar fredagar av hela mitt hjärta, börjat 8 och slutar 10 över 11 wiho! livets som estetelev.
ehm jaa what to say, joo jag tänkte på en grej igår tror jag det va.. ''vad ska jag göra när jag slutar skolan?'' alltså denn frågan är riktigt riktigt svår då jag vill göra så himlans mycket, jag vill ut och resa, flytta hemifrån, voläntärarbeta, jobba, plugga blä sjukt svårt. and I know att jag bara går o ettan men jag vill ha iallafall lite koll på livet ..

menmen enough with the serious talk.. kvällen kommer spenderas med fina vänner, laga god mat tjöta tills natten är sen och kolla läskiga filmer.
uppdaterar lite med kanske en dagens outfitta och bilder på livet.





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: