Everybody get up if you love Him.


yääääääs, känns så himla gött o stava yes med ett Ä istället för E, försvenska ordet en aningen liksommmm.
ah anyway en vanlig fredag morgon bara, käkat frulle med min far på hans jobb, kollat på sötaste filmen ''you got mail'' så himla söt film, rekomenderar verkligen alla att se denna !
ahjuste idag är det favoriträtten också chickenbits currysås och ris, nomnom!
sen ikväll blir det julfest med fina och helgen är redan planerad men det delar jag inte med mig av just nu för jag är ingen skvallerbytta som säger saker innan dom händer för tänk så blir det inte som man planerat och då känns det så himlans fail o ha skrivit något som inte blev som det skulle då känner man sigg lite misslyckad. ANYWAY, ah mh, älskar denna låten *lyssnar på en bra låt*.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: