En aning förvirrad flicka, i en aning stor stad.


tänkte slänga in en bild på Jönköpings mysigaste och bästa café bara. + att dom serverar iste
nej man tänkte väl mest berätta att jag gick vilse i den stora staden Jönköping i morse.. skulle gå ifrån min pappas jobb vilket ligger vid sciencepark (dom som vet vart det ligget) eller nära nya musik kanske fler vet, sen skulle jag gå till Per Brahe där jag går, men på något sätt hamnade jag vid kaffe paus som ligger borta vid högskolan.. hmm tänkte elin då hur sjutton hamnade jag här? anyway hittade sofiakyrkan tillslut och därefter hemmakväll och sen skolan, ah det va väl det jag tänkte berätta.
ska ut och fota i eftermiddag är det tänkt med mina fina vänner så lite nya bilder kommer komma upp! wiho tänker säkert ni, tro mig jag känner desamma är så himla trött på alla fula cambilder.
pussbaj nu ska jag vara fokuserad på lektionen.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: